Overleden archief 2018 Mechelen

Onderstaand de overledenen uit 2018

Mevr. Antje Ploemen - Noteborn
Op zondag 23 december is overleden Mevr. Antje Ploemen - Noteborn in de leeftijd van 95 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op vrijdag 28 december om 11.00 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.

Dhr. Sjeng Rouschop

Op zaterdag 22 december is overleden Dhr. Sjeng Rouschop in de leeftijd van 88 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op zaterdag 29 december om 10.30 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen. De avondwake vindt plaats op vrijdag 28 december om 19.00 uur.

Mevr. Mia Klinkenberg - Cerfontein

Op woensdag 21 november is overleden Mevr. Mia Klinkenberg - Cerfontein in de leeftijd van 83 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op dinsdag 27 november om 11.00 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.
De avondwake vindt plaats maandag 26 november om 19.00 uur.

Mevr. Paula Maassen - Hausoul

Op donderdag 08 november is overleden Mevr. Paula Maassen - Hausoul in de leeftijd van 73 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op woensdag 14 november om 10.30 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen, daarna crematie.

Mevr. Babara Slenter - Schrouff
Op maandag 01 oktober is overleden Mevr. Barbara Slenter - Schrouff  in de leeftijd van 96 jaar. De crematie heeft in stilte plaatsgevonden, donderdag 11 oktober wordt om 19.00 uur de mis opgedragen tot haar intentie in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.

Dhr. Hub Lemmens
Op zaterdag 08 september is overleden Dhr. Hub Lemmens in de leeftijd van 66 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op vrijdag 14 september om 10.30 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen. De avondmis vindt plaats op donderdag 13 september om 19.00 uur.

Mevr. Meertens - Kikken
Op dinsdag  05 juni is overleden Mevr. Meertens - Kikken in de leeftijd van 87 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op zaterdag 9 juni om 10.30 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.

Dhr. Jean Blezer
 Op dinsdag 15 mei is overleden Dhr. Jean Blezer in de leeftijd van 78  jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op vrijdag 18 mei om 10.30 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen. De avondwake vindt plaats op donderdag om 19.00 uur.

Mevr. Plum - Claassens
Op maandag  23 april is overleden Mevr. Plum - Claassens in de leeftijd van 93 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op zaterdag  28 april om 11.00 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.

Dhr. Math Vluggen
Op woensdag  04 april  is overleden Dhr. Math Vluggen in de leeftijd van 72 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op woensdag 11 april om 11.00 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.

Dhr. Ger Schijen
Op zondag 18 maart is overleden Dhr. Ger Schijen in de leeftijd van 69  jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op zaterdag 24 maart om 12.00 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.

Dhr. Jan Franssen
Op donderdag 08 maart is overleden Dhr. Jan Franssen in de leeftijd van 89  jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op woensdag 14 maart om 10.30 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen. De avondwake vindt plaats op dinsdag om 19.00 uur.

Dhr. Jo Horbach
Op dinsdag 20 februari is overleden Dhr. Jo Horbach in de leeftijd van 75  jaar. Er zal geen kerkelijke uitvaart plaats vinden alleen een avondwake a.s. vrijdag 23 februari om 19.00 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.

Mevr. Lenie Eijkenboom - Hagen

Op donderdag  15 februari is overleden Mevr. Lenie Eijkenboom - Hagen  in de leeftijd van 85 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op vrijdag 23 februari om 10.30 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.

Mevr. Liza Kempener
Op woensdag  31 januari is overleden Mevr. Liza Kempener  in de leeftijd van 96 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op maandag 5 februari om 10.30 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.

Mevr. Elly Pluijmaekers - Rouschop
Op zondag 7 januari is overleden Mevr. Elly Pluijmaekers - Rouschop in de leeftijd van 73 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op vrijdag 12 januari om 10.30 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen. De avondwake vindt plaats op donderdag om 19.00 uur.

Mevr. Josephine Hochs - Nacken
Op woensdag  3 januari is overleden Mevr. Josephine Hochs - Nacken in de leeftijd van 95 jaar. De uitvaart zal plaatsvinden op dinsdag 9 januari om 14.00 uur in de H. Johannes de Doper kerk te Mechelen.