Gehuwd Archief 2017

Gehuwd in 2017 zijn:                  Naar het archief

Robert Somers en Melissa Laheij op 8/6

‘De huwelijksinzegening van het bruidspaar Robert Somers en Melissa Laheij heeft op donderdag 8 juni in de H. Regmigiuskerk in Slenaken plaats gevonden.

Onderstaand de dopelingen die in 2017 gedoopt zijn in de H. Remigiuskerk in Slenaken

Vince Kockelkoren
Op zondag 23 juli is Vince Kockelkoren uit Partij door pastoor Rick v.d. Berg gedoopt.

Roos Steinbusch
Op zondag 23 juli is Roos Steinbusch uit Partij door pastoor Rick v.d. Berg gedoopt.

Nynthe Cremers
Op zondag 16 juli is Nynthe Cremers uit Slenaken door pastoor Rick v.d. Berg gedoopt.

Jairo Nwankpa
Op zondag 28 mei is Jairo Nwankpa uit Lanaken door pastoor Rick v.d. Berg gedoopt.

Mijke Roijen
Op zondag 2 april is Mijk Roijen uit Wijlre door pastoor Rick v.d. Berg gedoopt.

Livino Housen
Op zondag 19 maart is uit Eijs door pastoor Rick v.d. Berg gedoopt.

Mace Knarren
Op zondag 19 februari is Mace Knarren uit Margraten door pastoor Rick v.d. Berg gedoopt.