Overledenen Archief 2017

Terug naar archief Slenaken

Onderstaand de overledenen uit 2017

Op 17 december 2017 overleden: Dhr. Huub Pleijers te Cadier en Keer, geboren in Slenaken, in de leeftijd van 86 jaar, weduwnaar van Clarien Pleijers-Snijders

Dhr. Frans Notermans

Op 18 september 2017 is Frans Notermans overleden in de leeftijd van 85 jaar. De uitvaartdienst heeft plaats gevonden op 23 september 2017 in de parochiekerk te Slenaken.
Frans Notermans was jarenlang een actief en geliefd parochiaan met vele verdiensten als vrijwilliger voor de H. Remigiusparochie in Slenaken. Hij was vele jaren gewaardeerd lid van het kerkelijk gemengd zangkoor St. Caecilia in Slenaken. Daarnaast droeg hij ook zorg voor het beheer en het onderhoud van de Maria-kapel te Heijenrath.
Dhr. Harrie Wijsen

Dhr. Harrie Wijsen is overleden op donderdag 4mei in de leeftijd van 82 jaar. De uitvaart heeft plaatsgevonden op vrijdag 12meiin de H. Remigiuskerk te Slenaken. Hij is aansluitend begraven op debegraafplaats aan de Heijenratherweg in Slenaken.