Overleden Lidwina Ernst (88jr)

Overleden in onze Parochie 2023                Archief

Lidwina Ernst

Overleden op 8 maart 2024 in de leeftijd van 88 jaar..
De plechtige uitvaartdienst is op zaterdag 16 maart om 11:00 uur in de parochiekerk St. Paulus Bekering te Epen, waarna aansluitend de crematie in stilte zal plaatsvinden in het crematorium,

Maria Juliet Gerardine Vluggen-Klinkenbergpdf download

Overleden op 11 december 2023 in de leeftijd van 91 jr Maria JulietGerardine Vluggen-Klinkenberg.
De plechtige uitvaartdienst is op zaterdag 16 december 2023 om 10:00 uur in de parochiekerk St. Paulus Bekering te Epen, waarna aansluitend de crematie zal plaatsvinden in het crematorium, Imstenraderweg 10 te Heerlen.

Jacques Ferdinand Joseph Gerardus Frijns (Jacques) pdf download

Overleden op 30 september 2023 in de leeftijd van 84 jr Jacques Ferdinand Joseph Gerardus Frijns.
De plechtige uitvaartdienst is op aterdag 7 oktober om 11.00 uur in de parochiekerk St. Paulus Bekering te Epen waarna aansluitend de begrafenis op het kerkhof van Epen.

Maria Josephina Johanna Heuschen-Beltgens (Mia) pdf download

Overleden op 21 augustus 2023 in de leeftijd van 87 jr mevr Maria Josephina Johanna Heuschen-Beltgens (Mia).
De plechtige uitvaartdienst zal plaats vinden op zaterdag 26 augustus om 10.30 uur in de parochiekerk St. Paulus Bekering te Epen waarna aansluitend de begrafenis op het kerkhof van Epen.

Guillaume Joseph Gerardus Slenter (Jef) pdf download

Overleden op zaterdag 26 augustus 2023 om 10:30 uur in de leeftijd van 89 jaar de heer Guillaume Joseph Gerardus Slenter (Jef)
De plechtige uitvaartdienst zal plaats vinden op dinsdag 1 augustus om 11.00 uur in de parochiekerk St. Paulus Bekering te Epen waarna aansluitend de begrafenis op het kerkhof van Epen.

Maria Josephina Hubertina Willems-Vluggen (José) pdf download

Overleden op 21 juli in de leeftijd van 85 jaar.
De uitvaartdienst is op zaterdag 29 juli om 10.30 u in de parochiekerk H. Paulus Bekering waarna de crematie in het crematorium te Heerlen zal plaats vinden.

Hubertina, Josephina, Bormans - Hollands (Mia) pdf download

Overleden op 25 mei 2023 in de leeftijd van 87 jaar;
De uitvaartdienst gevolgd door de crematie zal plaats vinden op woensdag 31 mei om 11.00 uur in de Parochiekerk St. Paulusbekering te Epen

Jean Kleijnen pdf download

Overleden te Gulpen op 7 mei 2023 in de leeftijd van 80 jaar de heer Jean Kleijnen.
De uitvaart zal plaats vinden op maandag 15 mei om 11.00 uur in de parochiekerk H. Paulus Bekering  waarna aansluitend de begrafenis op het kerkhof van Epen.

Adolf Franssen

Overleden op 6 maart 2023 in de leeftijd van 95 jaar de heer Adolf Franssen.
De uitvaart zal plaats vinden op zaterdag 11 maart om 10.30 uur in de parochiekerk
H. Paulus Bekering te Epen waarna aansluitend de begrafenis op het kerkhof van Epen.

Jeanny Franssen-Belleflamme

Overleden op 13 maart 2023 in de leeftijd van 94 jaar mevrouw Jeanny Belleflamme.
De uitvaart zal plaats vinden op zaterdag 18 maart om 10.30 uur in de parochiekerk St. Paulus Bekering te Epen waarna aansluitend de begrafenis op het kerkhof van Epen.